Archiwum Shoutboxa

Ostatnia czytana | Odznacz wszystkie

avatar
no w przyszlosci mam zamiar towrzyc serwery cs'a oraz metinka :v
avatar
chce ktos moze pomoc w robieniu serwera do cs 1.6
avatar
@Rysiu mogę ci podesłać regulamin ts3 i tabele kar autorską?
avatar
Zaprosic to na piwo mozesz xd
avatar
Zapraszam do postowania
avatar
Ccccccc
avatar
Essa
avatar
siema
avatar
siema
avatar
dobry wszystkim
avatar
witam
avatar
xD
avatar
zajebiście Big Grin
avatar
kut*s
avatar
Superancko
avatar
jak wam mija dzionek
avatar
przyjacfele
avatar
czesc
avatar
A co gdyby zrobić dział graficzny ?
avatar
Juz poprawiłem